tag:blogger.com,1999:blog-33855966.post1772420400751591808..comments2019-10-23T13:21:56.937+02:00Comments on think tank: Super market and employer marketthink BBDOhttp://www.blogger.com/profile/10691534093186214770noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-33855966.post-57041910263025596082007-09-26T13:56:00.000+02:002007-09-26T13:56:00.000+02:00Bij de nieuwe campagne van P&G zou ik de volgende ...Bij de nieuwe campagne van P&G zou ik de volgende opmerking willen maken: het is waar dat in communicatie met de consument de diversiteit van de samenleving niet steeds juist weerspiegeld is en P&G doet daar nu in de VS duidelijk iets aan. Ik zie echter naast de opgenoemde voordelen ook een nadeel - iets waar bij het lanceren van dergelijke etnisch georienteerde marketingacties in mijn ogen moet bij stilgestaan worden. Is het wel een goed idee om op basis van huidskleur campagne te voeren? Creƫren (of vergroten) we hiermee niet het wij-zij-gevoel? Ik geloof dat marketing in deze problematiek zeker zijn bijdrage kan leveren, maar kritisch denken over mogelijke maatschappelijke gevolgen is in deze ook noodzakelijk.Anonymousnoreply@blogger.com