News and insights from the world of brands and communications.
think BBDO is blogging.
Monday, November 17, 2008
Obama 2.0
Lees deze week het verhaal achter de succesvolle internetstrategie van de nieuwe president van de Verenigde Staten, Barack Obama, waarmee hij niet alleen het witte huis maar ook de titel van 'marketer van het jaar' binnenhaalde.
Nogmaals gefeliciteerd met de fraaie prijs die je gister ontving in Utrecht: de Marketing Literatuurprijs 2008 van PIM, het Nederlandse Platform voor Innovatie in Marketing.
Volkomen verdiend voor Het Merk Mens wat mij betreft, al had ik zelf liever gezien dat Me the Media (van Menno, Sander en mij) gewonnen had ;)
Publiveerde zelf net een stuk, getiteld Obama's Amerika 3.0, hier: http://www.frankwatching.com/archive/2008/11/26/obamas-amerika-30/
1 comment:
Ja Fons, hallo!
Nogmaals gefeliciteerd met de fraaie prijs die je gister ontving in Utrecht: de Marketing Literatuurprijs 2008 van PIM, het Nederlandse Platform voor Innovatie in Marketing.
Volkomen verdiend voor Het Merk Mens wat mij betreft, al had ik zelf liever gezien dat Me the Media (van Menno, Sander en mij) gewonnen had ;)
Publiveerde zelf net een stuk, getiteld Obama's Amerika 3.0, hier: http://www.frankwatching.com/archive/2008/11/26/obamas-amerika-30/
Met warme groet, Jaap Bloem
Post a Comment