Wednesday, April 08, 2009

Merk zoekt vriend


Zijn merken even intensief aanwezig op Facebook als consumenten? Volgens de Nederlandse ‘Social Media Monitor’ van Media Embassy alvast niet. Slechts 14 procent van de grootste adverteerders blijkt aanwezig op één of ander sociaal netwerk. Blijkt ook dat consumenten niet zitten te wachten op 'sociale' merken.

Lees de volledige column hier.

1 comment:

think BBDO said...

Hey Fons,



Zojuist heb ik uw stuk ‘Merk zoekt vriend’ gelezen. Het is erg leuk om te
zien dat de Social Media Monitor (een project van mij in samenwerking met
Media Embassy) ook in België wordt opgepikt. Het viel mij alleen op dat er
geen bronvermelding bij staat; dit is wel een voorwaarde voor het gebruik
van het onderzoek. Zou dat erbij geplaatst kunnen worden?

De Social Media Monitor: [ http://www.socialmediamonitor.nl/
]www.socialmediamonitor.nl

Media Embassy: [ http://www.mediaembassy.nl/ ]www.mediaembassy.nl



Bij voorbaat dank hiervoor!



Met vriendelijke groet,
Leonie Jansen